Abr 032020

Odilo, empresa espanyola que ofereix contingut digital a tot el món i proveïdor habitual de llibres electrònics espanyols per a les biblioteques de la Universitat de València, ofereix accés gratuït a la seua col·lecció Odilo Business School a la UV com a resposta a l’impacte que ha suposat la declaració de l’estat d’alarma i el confinament que està patint la comunitat universitària igual que la resta de la població.

Odilo Business School conté uns 3.000 títols d’economia, màrqueting, comptabilitat, finances, emprenedoria, informàtica, humanitats i soft skills, de més de 50 editorials com a Pirámide, Anaya, Paidós, Vértice, Gestión 2000, Tecnos, Akal o Alianza.

Per a poder accedir a la lectura en línia i préstec de les obres, amb la VPN conectada, els usuaris hauran d’entrar a https://business-school.odilo.es/, anar a l’apartat REGISTRARSE del menú superior, introduir el codi de verificació uv2020 i crear un usuari i contrasenya personals, preferiblement amb el correu institucional UV.

L’accés gratuït serà inicialment només durant el mes d’abril i permetrà només 3 préstecs per usuari per a tot el període. El botó vista prèvia d’alguns recursos permet a l’usuari visualitzar part del contingut del llibre abans d’amprar-lo, sempre que l’editorial ho permeta.

Per a resoldre qualsevol dubte, dirigisquen les seues consultes al servei La Bibliotec@Respon, seleccionant Biblioteca de Ciències Socials en el desplegable del formulari.

Traduir »