Direcció de màrqueting i gestió logística Llibres Cerca en Trobes Comerç internacional Consumidors–Actituds Consumidors–Conducta Distribució de mercaderies Embarcament de mercaderies Gestió de compres Gestió de productes Logística (Indústria) Màrqueting Màrqueting–Administració Materials–Manipulació Mercat–Anàlisi Mercat–Investigació Productes de marca Transport de mercaderies Cerca en Trobes+ (llibres-e) Comerç internacional Consumidors–Actituds Consumidors–Conducta Distribució de mercaderies Embarcament de mercaderies Gestió de compres Gestió de productes Logística (Indústria) Màrqueting–Administració Màrqueting–Presa de decisions Materials–Manipulació Mercat–Anàlisi Productes de marca Transport de mercaderies Destaquem Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong (2014) Dirección de marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller (2006) Logística : administración de la cadena de suministro / Ronald H. Ballou (2004) Revistes Cerca en Trobes Distribució de mercaderies Màrqueting Mercat–Investigació Transport de mercaderies Cerca revistes-e Màrqueting i vendes Economia del transport Podeu consultar també Com trobar articles – Empresa Destaquem Journal of marketing Journal of business logistics Bases de dades Alimarket Passport Transport database Webs d’interés Alliance for European Logistics (AEL) America Marketing Association (AMA) Asociación de Marketing de España (MKT) Asociación Española de Promoción del Transporte Marítimo de Corta Distancia Chartered Institute of Marketing (CIM) DG de Movilidad y Transporte (Comisión Europea) European Logistics Association (ELA) European Marketing Academy (EMAC) GfK GlobalEDGE Marketing Plan Do-It-Yourself Step by Step Mplans.com Consulta també Notícies i premsa econòmica Indústria